شموع العرب للمنوعات


 
الرئيسيةالرئيسية  س .و .جس .و .ج  التسجيلالتسجيل  قائمة الاعضاءقائمة الاعضاء  المجموعاتالمجموعات  دخول  

شاطر | 
 

 جبتك يا عبد المعين تعيني ههههههههه ...!!!

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
الشاعر الحزين
نائب المدير
نائب المدير


ذكر
عدد الرسائل : 120
العمر : 96
العمل/الترفيه : صايع بحر
المزاج : عال جدا
ناديك المفضل : 15
المزاج :
هواياتى :
مهنه :
sms :


My SMS
هلا وغلا بيكم فى شموع العرب للمنوعات


تاريخ التسجيل : 14/02/2008

مُساهمةموضوع: جبتك يا عبد المعين تعيني ههههههههه ...!!!   2008-07-04, 11:03 am

:!:

المثل اللى بيقول جبتك يا عبد المعين تعييني لقيتك يا عبد المعين عاوز تتعان

فاكرينوووووووووووووا هههههههههههههه

تعالوا اتفرجوا معايا هههههههههههههه



متهيألي مش معضلة هتطلع يعني هتطلع

يللا يا اسطي واحدة واااااااااااحدة

ايوووووووووووووووون هو ده الشغل ههههههههههه

ههههههههه جبتك يا عبد المعين تعني .........!

المهم الراجل اللى جوااااااااا الله يرحمه بقي

وسسسسسسسع الكبير وصل ... الجامبو جالكو خبوا عيالكو

طب ما الموضوع سهل اهو و الدنيا ايزي اماااااال ايه ؟؟؟؟

هيلااااااااااااااااا هوب

افتكر انى قلتلك بلاااااااااااااااش ههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
نورا
المراقبة العامه
المراقبة العامه


انثى
عدد الرسائل : 1137
العمر : 28
العمل/الترفيه : الغناء والرسم
المزاج : عالى جدا
علم :
ناديك المفضل : 15
مدينه : lمصر/القاهره
المزاج :
هواياتى :
مهنه :
sms :


My SMS
هلا وغلا بيكم فى شموع العرب للمنوعات


تاريخ التسجيل : 14/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: جبتك يا عبد المعين تعيني ههههههههه ...!!!   2008-07-05, 8:59 am

:اااااا:
هههههههههه lol! lol! حلوه اوى :سلمت يداك:

_________________
My
Whishes
4
U

Great start
4
Jan

Love
4
Feb

Inner peace
4
March

No worries
4
April

Fun
4
May

Joy
4
Jun 2 Nov

Happy HolY days
4
Dec

Have a LUCKY & 1derful year
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
جبتك يا عبد المعين تعيني ههههههههه ...!!!
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
شموع العرب للمنوعات :: شموع الصور والفوتوشوب وتصميم وخدمات المنتديات :: صور منوعه-
انتقل الى: